man måste ju vara som alla andra ;)

kände mig ju så ensam när alla andra har en blogg utom jag , så va ju bara tvungen skaffa en ;)
alltså inte för att jag fatta så mycke hur man gör allt men lär mig nog med tiden eller nått ;b

idag ha ja varit på ringelsta och prata me nå tant innan om när ja ska börja jobba där den 13:e sen for jag och malin och stekte på gielas sen ha de it hänt så mycke idag ;)

jo alltså jag måste bara berätta om när jag, mamma, krille och lars va till luleå :)
då börja krille snacka om att de va så många airbag i bilen men typ alla va där framme.

E- men ja vill också ha airbag på mig..
K- men du ha ju en på sidan ju.
L- och så ha du en i rumpan :) haha
E- vaaah? ha jag en airbag i rumpan??

å alla skratta å ja blond som vanligt fatta ingentring :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0